4 Priežastys Kodėl Blog’o Rašymas Privalomas!

Taigi, jums kyla klausimas, ar verta turėti Tinklaraštį (Blogą)? Vienareikšmio atsakymo nėra, šiuo metu vyksta labai intensyvūs debatai. Vienoje pusėje Blogo šalininkai ir kitoje teigiantys, kad tinklaraštis nėra reikalingas. 
Mūsų manymu, Blogo rašymas – viena iš turinio rinkodaros strategijos dalių. Turinio rinkodara šiuo metu yra svarbi ir nepakeičiama marketingo dalis, kurios nepatariame ignoruoti ir nuvertinti.  Kas yra turinio rinkodara, galite paskaityti mūsų kitame straipsnyje. Aš jums pateiksiu 4 elementarias priežastis, kodėl tinklaraštis yra efektyvus ir reikalingas jūsų verslui.

4 Priežastys Kodėl Jums Reikia Blogo:
  •  Papildomas organinis srautas iš „Google“
  •  Aukštesnės pozicijos „Google“ paieškoje (SEO/SERP)
  •  Prekės ženklas lyderio pozicijoje
  •  Geresni santykiai su klientu

BlogoĮrašųKainos

MINI

1 Straipsnis / Savaitę
15 / Straipsnis
  • 500 Žodžių
  • 3 Centai/Žodis
  • Patikimi Šaltiniai
  • 100% Unikalus!

EKO

2 Straipsniai / Savaitę
13 / Straipsnis
  • 500 Žodžių
  • 2,66 Cento/Žodis
  • Patikimi Šaltiniai
  • 100% Unikalus!
  • 2 Paveikslėliai Tekste

TAUPUSIS

20+ Straipsnių
240 / 20 Tekstų
  • 500 Žodžių
  • 2,4 Cento/Žodis
  • Patikimi Šaltiniai
  • 100% Unikalus!
  • 2 Paveikslėliai Tekste
  • Sutaupote €20

Papildomas Organinis Srautas

Blogo rašymas – suteikia galimybę sukurti kokybišką ir aktualų turinį. Tokį, kokio ieško jūsų tiesioginis klientas. Tai vienas iš rinkodaros būdų, kaip pritraukti daugiau klientų. 

Šiais laikais teikiant paslaugas, ar pardavinėjant prekę neįmanoma išvengti socialinių tinklų. Pasinaudokite šia galimybe ir sujunkite socialinių tinklų ir tinklaraščio teikiamus privalumus. Skelbkite savo blogo straipsnius „Facebook“, „Twitter“, „Pinterest“, „LinkedIn“ ar kituose, jūsų sritį atitinkančiuose socialiniuose tinkluose.

Priminsiu, kad visi straipsniai neturi būti skirti pardavimui. Kurkite kokybišką ir įdomų turinį.  Tai gali būti turinys susijęs su jūsų paslaugomis ar prekėmis. 

Pavyzdys: Jei pardavinėjate pagalves. Galite rašyti temomis – Kokie yra pagalvių užpildai? Kuo skiriasi pagalvės užvalkalai? Kaip išsirinkti tinkamą pagalvę? Kokios yra populiariausios pagalvių formos? Manau supratote, tokių temų galima sugalvoti begalę. Vien tik dėl šios priežasties Blogo rašymas yra vertas dėmesio. Tačiau mes turime dar tris, ne ką prastesnius pavyzdžius kodėl verta rašyti blogą.

REIKIA SEO TEKTŲ IR STRAIPSNIŲ? SKAITYKITESEO TEKSTAI IR STRAIPSNIAI.

Blogo Rašymas - Aukštesnės Pozicijos Paieškoje

Naujas ir kokybiškas turinys šiuo metu karaliauja SEO rinkoje. Tai vienas iš galingiausių būdų, norint pašalinti savo tiesioginius konkurentus. 

Tačiau norint parašyti kokybišką ir aktualų turinį – būtinas raktažodžių tyrimas. Kodėl? Žinodami pagrindinius raktinius žodžius, jų paieškos kiekį ir konkurenciją – turėsite neįkainojamą pranašumą. 

Blogo rašymas taps ženkliai paprastesnis ir lengvesnis. Žinodami kokius raktažodžius naudoti, galėsite lengviau kurti temas, kategorijas, e-knygas ir t.t. Bus paprasčiau rašyti straipsnius susijusius su savo paslauga, preke ar verslu. Tokiu būdų, naudodami tuos pačius raktinius žodžius, daug lengviau natūraliai pagerinsite savo paieškos rezultatus. 

Savo tinklaraščio įrašus, sujungę nuorodomis su teikiamomis paslaugomis, ženkliai pagerinsite savo pozicijas „Google“ paieškos rezultatuose.

Prekės Ženklas Lyderio Pozicijoje

Gerai ir kokybiškai parašyti straipsniai apie jūsų įmonę, klientams parodo jus kaip pramonės ar srities lyderį. Rašydami straipsnius aktualiomis temomis, kurios atspindi jūsų rinką ir parodo žinias – reklamuojate savo verslą, paslaugas ar produktą. Parodote klientams, kad esate srities profesionalai ir žinote ką darote.

Taip pat kuriate pasitikėjimą prekės ženklu. Kuo geriau sugebėsite parodyti, kad gerai išmanote savo sritį, tuo didesnė tikimybė, kad jūsų lankytojas ims jumis pasitikėti. 

Geresni Kliento - Pardavėjo Santykiai

Blogo rašymas turi dar vieną privalumą – pagerinti ryšį su klientu. Pasinaudokite šia proga. Rašydami straipsnius sulauksite daug klausimų, komentarų, paminėjimų socialiniuose tinkluose ir t.t. Atsakykite savo potencialiems klientams į jiems rūpimus klausimus. Tokiu būdų, klientai jus lengvai atsimins, žinos jus kaip patikimos informacijos šaltinį. 

Šioje vietoje, išsiskiria daugelio specialistų nuomonė. Vieni teigia, kad komentarus turėtumėte rinki savo svetainėje. Kiti teigia, kad geriau komentarus gauti socialiniuose tinkluose. Aš manau, kad šiuo metu pritraukti vartotoją užsiregistruoti ir komentuoti puslapyje yra labai sunku. Tai gali padaryti tik didelį lankomumą turinčios svetainės. 

Paprastam mažo ar vidutinio dydžio verslui – patogiausia komentarus atsakyti socialiniuose tinkluose. Taip galite komentaruose minėti konkrečius žmones, kompanijas ir t.t. Todėl galite sulaukti didesnio matomumo.

Comments are closed.