Kaip Parašyti SEO straipsnį?

Visų pirma, kaip ir kiekvienas straipsnis, taip ir SEO straipsnis yra orientuotas į jūsų tikslinį klientą. Tik vėliau atsižvelkite į SEO reikalavimus. Jei mokate suregzti įprastą straipsnį, parašyti SEO straipsnį tikrai nebus sudėtinga. Žinoma, kaip ir kiekvienam straipsniui, taip ir SEO galioja įprastiniai reikalavimai. Tokie kaip tikslinės auditorijos žinojimas, jos pomėgių ir norų numanymas. Nežinant kokiai auditorijai skirtas tekstas, beveik neįmanoma parašyti straipsnio, kuris pritrauks didelius lankytojų srautus. Tikslas yra paprastas. Straipsniai turi būti lengvai skaitomi ir būti aiškios struktūros. Mintys dėstomos nuosekliai ir aiškiai. Žinoma, vengti gramatinių klaidų. Mes sudarėme svarbiausių patarimų sąrašą, kurio laikydamiesi tikrai parašysite SEO reikalavimus atitinkantį tekstą.

Rašo SEO straipsnį

Prieš Pradedant Rašyti: Raktinių Žodžių Analizė

Prieš pradedant rašyti SEO straipsnius ir tekstus, turi būti atliktas Raktažodžių Tyrimas. Jei norite, kad jūsų straipsnis dominuotų „Google“ paieškos rezultatuose, turite išsiaiškinti, kokių žodžių ir jų junginių ieško jūsų auditorija. Tai yra temos, kurios domina jūsų skaitytojus, todėl naudojant raktinius žodžius kurių jie ieško, bus žymiai paprasčiau pakilti paieškos sistemose. 

Šiuo metu yra tikrai ne vienas įrankis, kurio pagalba galite sužinoti ar jūsų raktažodis yra populiarus ar ne. Nesinaudojant šiais įrankiais, tikrai sugaišite begalę laiko. 

Nepamirškit, kad kiekvienas mūsų turi skirtingus rašymo ir mąstymo įgūdžius. Todėl vienas gali net negalvodamas parašyti puikų straipsnį, kitam tai gali užtrukti pusė dienos. Tačiau reguliariai praktikuojantis ir naudojantis mūsų taisyklėmis, tikrai sulauksite pripažintos sėkmės!

Pagrindinės Taisyklės Kaip Parašyti SEO Straipsnį ar Tekstą

 

Pagalvok Prieš Rašant

Gerai apgalvokite, kokią žinutę norite perteikti savo straipsniu. Ką norite pasakyti savo skaitytojams. Į kokį klausimą norite atsakyti? Koks apskritai jūsų SEO straipsnio tikslas? Ar norite, kad skaitytojas perskaitęs straipsnį atliktų kažkokį veiksmą? Jei reikia, galite užsirašyti  atsakymus į šiuos klausimus.

Vadovaukitės Logiška Straipsnio Struktūra

Norint parašyti SEO straipsnį, patartina naudotis jau šimtmečių patikrinta teksto struktūra. Kiekvienas straipsnis turėtų turėti tokią arba panašią struktūrą:

  • Įvadas (Temos pristatymas, klausimų suformulavimas, problemų iškėlimas)
  • Dėstymas (Teksto pagrindinė žinutė, atsakymai į klausimus, patarimai.
  • Išvados (Apibendrinti svarbiausias idėjas, pateikti apibendrintus atsakymus į pateiktas problemas ir klausimus)

Užsirašykite trumpas mintis prie kiekvieno skyriaus. Dabar turėsite smulkų planą apie ką norite parašyti ir į kokius klausimus atsakyti.

Naudokite Pastraipas

Taip, visi tekstai ir straipsniai turi pastraipas. Tačiau ne visi naudoja jas tinkamai. Nepradėkite kiekvieno sakinio nauja eilute vien dėl estetinio grožio. 

Kiekviena nauja pastraipa turi būti atskirta logiškai, tai reiškia turėti šiek tiek skirtingą mintį ar idėją. Rašydami užduokite sau klausimus, kokia yra kiekvienos pastraipos idėja, ar būtina šią pastraipą atskirti? 

Pastraipos taip pat neturėtų būti labai ilgos. Nepatartina naudoti daugiau nei 70 žodžių vienoje pastraipoje. Naudojant daugiau nei 70 žodžių pastraipoje,  lankytojams sunku rasti reikalingą informaciją. Taip pat, to nemėgsta „Google“ paieškos robotai.

Rašo SEO tekstą

Naudokite Antraštes H1, H2, H3 ir t.t.

Antraštės sukuria estetišką straipsnio struktūrą. Padaro jį patrauklesnį skaitytojo akiai. Taip pat jie yra svarbūs SEO atžvilgiu. Antraštės padeda „Google“ ir kitiems paieškos varikliams suvokti pagrindinę pastraipos mintį.  Jei „Google“ lengviau supranta jūsų straipsnį, daug šansų, kad jis atsiras aukštesnėse pozicijose. 

Leiskite Kietiems Perskaityti Savo Straipsnį

Prieš paskelbdami įrašą, leiskite kaliems žmonėms jį perskaityti. Paklauskite jų nuomonės, ar viską suprato ką pakeistų ir t.t.. Jei yra galimybė, geriausias variantas pasirinkti du žmones iš skirtingų sferų. Vienas žmogus iš susijusios su straipsniu sferos, kitas neturintis nieko bendro. Šiuo atveju turėsite objektyvesnę nuomonę. Suprasite ko tikisi tikslinė auditorija ir ko atsitiktiniai pirkėjai.

Nepamirškite SEO Straipsnio Apimties

SEO Tekstai ir Straipsniai neturėtų būti mažesni nei 300 žodžių apimties. „Google“ patinka ilgesnės apimties straipsniai, tačiau neturėtu būti per ilgas. Šiuo metu, geriausiai vertinami ~1000 – 1900 žodžių tekstai. Tačiau nepamirškite, kad parašyti 1900 žodžių straipsnį nėra labai paprasta. 

Naudokite Vidines Svetainės Nuorodas

Jei svetainėje jau turite įrašų panašia tema, nepamirškite susieti jas nuorodomis. Šis veiksmas daugiau skirtas paieškos sistemoms, parodant, kad jūsų svetainėje yra ir daugiau turinio panašia tema. Be abejo, tai gali patikti ir skaitytojams, nes jie lengviau ras panašios temos straipsnius. 

Kaip nepadaryti klaidų ir susieti panašius straipsnius gaunant didžiausią naudą? Į šiuos klausimus turėtų atsakyti jūsų SEO Specialistas.

Straipsnius Rašykite Reguliariai

Reguliariai keldami naują turinį į savo svetainę, parodysite „Google“, kad jūsų svetainė gyva ir nori dalintis turiniu. O tai, labai patinka paieškos sistemoms. Jei aktyviai nekelsite turinio, „Google“ rečiau tikrins jūsų svetainę, o tai gali neigiamai paveikti pozicijas paieškos sistemoje.

Nerašykite vien dėl to, kad privalote kažką paskelbti. Įsitikinkite, kad paskelbėte aukštos kokybės turinį. Stenkitės skleisti  informatyvų, kokybiškai parašytą, skaitytojus dominantį turinį.

Išvados

Dienos, kai užteko kelių SEO gudrybių, kad  įsitvirtintumėte „Google“ paieškos TOP rezultatuose, jau seniai liko praeityje. Šių laikų karalius yra kokybiškas turinys! Nesiginčiju, yra ir kitų svarbių SEO elementų (Atgalinės nuorodos, Vidinė optimizacija, mobilusis SEO ir t.t.), tačiau kokybiškas ir reguliariai kuriamas turinys šiuo metu yra nenugalimas. 

Comments are closed.