SEO Tekstai ir Straipsniai

Kas yra SEO Tekstai ir Straipsniai?

Taigi, kažką esate girdėję, bet nieko apie tai nežinote? Kas yra SEO Tekstai ir Straipsniai? Kam jie yra skirti ir kas juos naudoja? Ar šie SEO Tekstai ir Straipsniai tinka jūsų internetinei svetainei? Ar galite juos naudoti kituose puslapiuose? Kokia SEO Teksto ar Straipsnio kaina?

Manau, jūs ne vienintelis asmuo, kuriam kyla šie ir dar daugelis kitų klausimų. Perskaitę turinį šiame puslapyje, sužinosite atsakymus į visus šiuos klausimus. Pasistengsiu pateikti visą reikalingą informaciją, kuri susijusi su SEO Tekstais ir SEO Straipsniais.

Primenu, kad rinkoje galite rasti ir pigiau rašančius asmenis, kurie kuria SEO Straipsnius ir Tekstus, tačiau iškart noriu įspėti. Kokybės ir kainos santykis šioje rinkoje yra akivaizdus ir labai aiškiai pastebimas. Pigūs tekstai ir straipsniai, dažnai turi gramatinių klaidų, nėra rišlūs ir įdomūs. Tokių straipsnių šaltiniai nėra patikimi. Naudodami tokius straipsnius, rizikuojate prarasti Google pozicijas. Ko pasekoje – prarasti lankytojų srautą.

seo tekstai ir straipsniai

SEO Tekstai Ir SEO Straipsniai

SEO tekstai ir SEO straipsniai – iš pradžių atrodo vienodi, tačiau taip nėra. Daugelis nemato didelio skirtumo tarp teksto ir straipsnio. Tačiau, kad lengviau būtų suprasti apie ką kalbame, mes juos atskirsime.

SEO Tekstas – 300 ~ 500 žodžių tekstas, kuris atitinka jūsų svetainės temą ir mintį. Šiame tekste yra panaudojami visi reikalingi techniniai parametrai. Dažniausiai šie tekstai yra labai paprastos struktūros, lengvi skaityti ir nėra sudėtingi suprasti.

Dažnai šie tekstai yra talpinami SEO straipsnių kataloguose, ar kitose panašios tematikos svetainėse. Taip yra gaunama atgalinė nuoroda į jūsų svetainę, iš panašios tematikos straipsnio. Tačiau nesusidarykite klaidingos nuomonės, kad šie tekstai yra skirti tik „Google“ paieškos robotams. 

SEO Straipsnis – 500 ~ 1500 žodžių apimties straipsnis. SEO straipsnio turinys ir pobūdis, lyginant su SEO Tekstu, labai skiriasi. SEO Straipsnis yra profesionalus ir paremtas patikimais šaltiniais. Toks straipsnis taip pat atitinka visus „Google“ keliamus reikalavimus. Dažnai yra paremtas „WikiPedia“ ar panašaus turinio svetainėmis, kurios yra gerai vertinamos „Google“. Toks straipsnis yra tinkamas talpinti savo svetainėje, naujienų portaluose ir t.t.

Šiuos straipsnius, ypatingai ~1500 žodžių, užima nemažai laiko parašyti. Rašymo laikas, priklauso nuo daugelio faktorių. Dažniausiai nuo temos sudėtingumo, turinio anglų kalba kiekio, šaltinių patikimumo ir t.t. Todėl kaina šių straipsnių yra derinama individualiai su kiekvienu užsakovu.

TURITE ELEKTRONINĘ PARDUOTUVĘ? TEIKIATE PASLAUGAS? LEISKITE MUMS PARAŠYTI JUSŲ SVETAINĖS TEKSTUS. PLAČIAU SKAITYKITE  – PREKIŲ APRAŠYMAS

SEO Tekstų ir Straipsnių Kaina

seo tekstai kainos ir kiekis
SEO straipsniai kainos ir kiekis
20 seo straipsniai kaina
geriausias-seo-tekstu-planas
seo-teksto-rasytojas

Pagrindiniai SEO Tekstų ir Straipsnių Reikalavimai

Kaip parašyti kokybišką ir visus „Google“ reikalavimus atitinkantį SEO Tekstą ar  SEO Straipsnį? Tai nėra didelė paslaptis, štai pagrindiniai reikalavimai SEO tekstui:

  • Panaudoti pagrindinį raktinį žodį „Title“ teksto pavadinime
  • Naudoti „Bold“ paryškinimus, „Italic“ ar Pabraukimą
  • 2% teksto turėtų būti pagrindiniai raktažodžiai
  • Panaudoti 1-2 nuorodas į patikimus šaltinius (Wiki, Google ir t.t.)
  • SEO Tekste 1-2 nukreipimai į vidinius svetainės puslapius
  • Būtinai panaudoti raktinių žodžių sinonimus
  • Raktinius žodžius paminėti H2, H3 ir t.t. žymėse.
  • Tekste įterpti susijusius grafinius elementus, nuotraukas. Užpildant „Alt“ atributą
  • Patalpinus straipsnį, užpildyti „Meta“ ir „Title“ žymes. Pildant, panaudoti teksto pagrindinius raktinius žodžius ir sinonimus.
  • Rašyti trumpais, aiškiais paragrafais, taip skaitytojui lengviau surasti reikalingą informaciją

IEŠKOTE KAS ATLIKTŲ JŪSŲ SVETAINĖJE SEO OPTIMIZACIJĄ? REKOMENDUOJAME – PROFESIONALIOS SEO PASLAUGOS

Tai yra pagrindiniai reikalavimai, kurių dėka sukursite kokybišką, visus reikalavimus atitinkantį SEO tekstą. Tačiau nepamirškite, kad  yra vienintelis ir pats svarbiausias. Tai skaitytojas, jūsų internetinės svetainės lankytojas. 

Jei jūsų straipsnis bus nerišlus, neįdomus ir turinys neatitiks antraštės – skaitytojas nieko negalvodamas ir nelaukdamas  paliks jūsų svetainę. „Google“  seka šiuos vartotojų veiksmus, tai yra vadinama „Bounce Rate“, jei didelė dalis lankytojų iškart palieka puslapį, o kita dalis išbūna labai trumpą laiką, tai yra ženklas paieškos sistemoms. Ženklas, kuris leidžia suprasti, kad jūsų puslapio turinys yra neaktualus lankytojams. Tokie puslapiai, turėdami aukštą atmetimo rodiklį, retai patenka į „Google“ aukščiausius paieškos rezultatus.

Į viršų